tirsdag den 15. september 2009

Medierne hjælper islameringen godt på vej

Efter at SIAD offentliggjorde listen over de 40 politikere der har sagt ja til en stormoske i København, har folk ringet, mailet og sms'et til politikerne for at give deres mening til kende.

En af dem der har skrevet til politikerne, har fået nogle svar tilbage, hvoraf to må siges at være ret så opsigtsvækkende. Hamid El Mousti og Lars Aslan Rasmussen, begge fra socialdemokraterne, har fået denne mail tilsendt:

Hej kære politiker

Som almindelig borger i Danmark, vil jeg hermed give udtryk for min modstand mod stormosker i Danmark. Jeg frygter den stigende islamisering af vores land. Islam er en afskyelig religion, der er udemokratisk, kvindeundertrykkende, opfordrer til mord på jøder, homoseksuelle og frafaldne. Dyremishandling af dyr (halalslagtning). Alle steder i verden, hvor der er muslimer, er der vold og uro. Vores soldater i Afghanistan kæmper mod fanatiske tilhængere, af denne frastødende religion. Personligt mener jeg, at islam strider mod vores grundlov. Derfor skriver jeg til dig, og jeg er ked af, at du med din stemme, for opførelse af en stormoske, er med til fremme denne voldelige religion, der er en trussel mod vores land og kultur.

Med venlig hilsen
P. J.


Lars Aslan Rasmussen, som tidligere har forslået at tilbyde arabisk som fag i skolerne, svarede meget kort:

Tak for din store interesse for min holdning. Interessen er på ingen måde gengældt


Det bliver bedre endnu. Hamid El Mousti, som er muslim og stifter af Islamisk Råd, svarede nemlig flg.:

Jeg synes det er helt i orden med flere stormosker.
Vi agter at gøre Danmark til et muslimsk land i løbet af de næste 50 år !
Har det godt !

Islamist og medlem af københavns Borgerrepræsentation.


Hvorfor er dette ikke noget medierne vælger at fortælle os danskere om? Er det ikke i vores interesse at have et kendskab til offentlige landsforrædere?

Kilde: SIAD

4 kommentarer:

  1. Det må være tid til at socialdemokraterne rydder op i rækkerne. Med medlemmer der har disse holdninger, har partiet mistet enhver troværdighed. Hvis socialdemokraterne arbejder for at fremme islam i Danmark, bør de melde det klart ud, så folk ved hvad deres stemme gå til. Jeg stemmer ikke på dem mere

    SvarSlet
  2. Hi
    Its a strategic error that Muslims are permitted access to our European Parliament, or our political parties. Same was when our non-Islamic countries allowed building of Mosque and Islamic Center Which endanger the international security

    Kristian Mohamad
    http://motmittsverige.wordpress.com
    http://mosqesdanger.wordpress.com
    christianmohamad@yahoo.com

    SvarSlet
  3. Ret lige den email-adresse i kommentaren ovenfor. Det plejer vi allesammen at gøre, når det sker. Ellers bliver staklen spammet totalt ned. Robotter høster email-adresser og så går det ellers løs. Næsten alle blogere gør sådan her eller omskriver til noget lignende:

    christianmohamad( at )yahoo.com

    SvarSlet
  4. Jeg tror simpelthen ikke på det svar som Hamid el muousti kommer med. Det vil jeg gerne se bevis for! - Hvis det er rigtig er det selvfølgelig både fyrings-og anmeldelsesgrund

    SvarSlet